به نظر میرسه این مملکت بالاخره داره به دبیرستانیا اهمیت میده

بله اینجا مشهده , بله اینجا برف میاد و بله من فردا تعطیلم و قلبم طاقت این همه خوشی رو نداره.

می ترسم بمیرم.

۱۴
رگ ها
۲۹ بهمن ۲۰:۵۰
دانشجوآ تون چی :-؟

پاسخ :

اونا رو نمی دونم
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ بهمن ۲۰:۵۹
@رگها
دانشجوها تعطیل نیستن :((

پاسخ :

ای بابا ...
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ بهمن ۲۱:۰۰
عنوانو دیدم، فکر کردم قانون جدیدی چیزی تصویب شده!

پاسخ :

البته سنجشمونم افتاده هفته ی بعد
رگ ها
۲۹ بهمن ۲۱:۰۷
@آرزو 
آدم نیستن ینی؟ :||
آرزو ﴿ッ﴾
۲۹ بهمن ۲۱:۳۲
@رگ‌ها
شاید رگه‌هایی از خرس قطبی داشته‌باشیم و خبر نداشته‌باشیم!
البته اینا که اغراقه ولی به‌هرحال من فردا بخورم زمین و موجبات خنده‌ی ملت رو فراهم کنم کی پاسخگوعه؟

پاسخ :

دیگه شلوغش نکنین
طوفان و بوران شد ، دبیرستانیا رو تعطیل نکردن ماعم هیچی نگفتیم
مثه ما بچه های خوبی باشید :))
رگ ها
۲۹ بهمن ۲۱:۳۸
@آرزو 
من خودم چند روز پیش تو برف مشهد زمین خوردم میفمم چی میگی -___- 
بلاگر آرام
۲۹ بهمن ۲۱:۳۸
به فکر قلبت بودن تعطیل نمیکردن:))))

پاسخ :

نه از مسئولان خواهش می کنم انقدر مهربان نباشند :))
| Avonlea |
۲۹ بهمن ۲۱:۴۸
کوفتت بشه

پاسخ :

هاهاها :d
| Avonlea |
۲۹ بهمن ۲۱:۴۹
حالا تعطیلیش هیچی، اینجا یه بادم نمیاد

پاسخ :

وای سارا ، اینجا اندازه ی ده سال برف اومده ... خیلی اوضاع عجیبیه اصن
رگ ها
۲۹ بهمن ۲۱:۵۲
@ سارای اونلی 
کو اون وبت ها؟ فاقد ادب!

پاسخ :

فاطمه خدا بکشتت :/
| Avonlea |
۲۹ بهمن ۲۲:۳۵
@رگ‌ها
من از بیان بدم میاااااعد

بیاید کامنت دونی این دختررو به گند بکشیم

پاسخ :

سارا خدا بکشتت :/
رگ ها
۲۹ بهمن ۲۳:۲۶
@سارای اونلی
حقیقتا منم هیچ حس خوبی ندارم بهش ولی باش خب :)

+کشیدیم دیگه :)))

پاسخ :

فاطمه خدا بکشتت (2)
| Avonlea |
۲۹ بهمن ۲۳:۳۴
حقیقتا هیچکس بهم نگفته بود سارای اونلی
چینقده قشنگه

پاسخ :

آره ، قشنگه ...


سارا خدا بکشتت (2)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان