260

می دونی ، یکی از لذت بخش ترین لحظات تو زندگیم ، وقتاییه که چیزای جدید در مورد خودم کشف می کنم.مثلا یه بار با مهلا و سارا و نگین تو کلاس بودم که مهلا گفت خنده هات و در واقع صدای خنده هات خیلی قشنگه و سارا و نگین تاییدش کردند و اون تعریف حقیقتا لذت بخش بود چون اولا قبل از اون هیچکس بهم نگفته بود و دوما کلا تعریف دوست داشتنی ایه.

و این قضیه ی کشف ابعاد جدید محدود به این نیست ، مثلا من تازگیا تمام اراده مو به کار گرفتم که موهامو بلند کنم و این خیلی بی اهمیت به نظر میاد ولی واسه ی من که همیشه موهام فوقش تا شونه ام بوده ، مثه یه زندگی دیگه اس.یا نمی دونم مثلا ، عشق به روشنایی ، رقصیدن ، لاکای روشن ، ویالون ... همه ی اینا چیزاییه که من از خودم نمی دونستم و کشفشون واقعا خوشحالم می کنه.

۱
فرارى
۱۰ بهمن ۰۹:۳۱
بهترین قسمتش در مورد اون اولى، اینه که خودت دقت نکرده بودى یا سعى نکرده بودى نشونش بدى و به همین خاطر، نه تنها میدونى طبیعى و واقعیه، بلکه یهو متوجه میشى بقیه بهت دقت کردن.
اون مورد دقت بقیه واقع شدنه که بیشترین لذتو داره، به نظرم. :)

پاسخ :

اوهوم :)
این که بقیه بهت فک کردن ، وقتی که اصلا بهت نزدیک نیستن قشنگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان