*با حیرت به لپ تاپ خیره می شود*

مردم بعضی وقتا مایه ی شگفتی من میشن ؛ اون از دیروز که کشف کردم بعضیا تصویر زمینه ی موبایلشونو ، عکس خودشون میزارن (و هنوزم نمی تونم این حجم از خودشیفتگی رو بپذیرم) ، اینم از امروز که داشتم از خیابون رد می شدم و یه خانومه داشت از اون طرف می دوید و وقتی به من رسید در حین دویدن گفت :"مقنعه تو بکش جلو" بعدشم تو افق محو شد.خدای من.صحنه ی عجیبی بود جدا.
۵
Vladimir Stergon
۲۳ دی ۱۳:۱۱
من معمولا یکی به حجابم گیر بده درمیارم مقنعه/روسری رو جلوی چشمش دی:

پاسخ :

من کلا واکنشی نشون نمیدم فقط یه لحظه گنگ نگاه می کنم بعدم راه خودمو ادامه میزم :))
Vladimir Stergon
۲۳ دی ۱۳:۱۵
پیشنهاد میدم‌من بعد نشون بدی

پاسخ :

بهتر اینه که واکنش نشون بدی که این رفتارو تکرار نکنن ولی برای من کلا تو زندگیم دو بار پیش اومده این اتفاق که بار اول کلا با ایما و اشاره بود و خب از این به بعدم نمی دونم جدا که بازم قراره همچین چیزایی پیش بیاد یا نه و نمی دونم واکنش نشون میدم یا نه.
آرزو ﴿ッ﴾
۲۳ دی ۱۵:۰۶
عجب!!

پاسخ :

بله :))
| Avonlea |
۲۳ دی ۱۶:۲۰
ما اون روز نشسه بودیم تو یه کافه‌. بعد تاریک بود و رضا یزدانی داش عربده میکشید و اصن فضا خیلی خفن، بعد یه زنه شبیه فروزان خدابیامرز اومد رد بشه بهمون گف موهاتونو بکنید تو و رفت
البته اعتراف میکنم مورد تو واقعا عجیب غریب تر بوده :))))

پاسخ :

نه اختیار داری عشقم , مال تو جدا عجیب تر بوده :/
زهرا هستم
۲۳ دی ۲۰:۲۷
شفا نمیدهِ ک ِ :|

پاسخ :

نه , هیچوقت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان