247

خیلی زندگی در حالت فعلی غم انگیزه … اسکولترین بچه های مدرسه دارن در مورد شاهکار بودن قسمت دوم شرلوک حرف می زنن و این در حالیه که من حتی نمی تونم به دیدنش فک کنم.چون کانون لعنتی , شونصدتا فصل جلوتر آزمون گذاشته و پس فردا امتحان ادبیات دارم و چیزی که این وضعیتو حتی مسخره تر , غم انگیز تر و بی رحمانه تر می کنه اینه که شرلوک جزو چیزاییه که من روش تعصبی انکارنشدنی دارم و این که این هم مدرسه ای های داغونم ببیننش باعث میشه بخوام به خودکشی فک کنم.چون اونا حقیقتا لیاقت دیدنشو ندارن 

ولی بیا به جنبه ی مثبتش فک کنیم : من یکشنبه ساعت چار صبح پا میشم و شرلوک رو در کمال آرامش می بینم , من فیلم می بینم و در پس زمینه هوا کم کم روشن میشه.می ارزه به کل این بدبختیا.

۷
رگ ها
۲۳ دی ۲۲:۰۴
آقا چیزی که همیشه هست شرلوکه :))
_ ازین جملات اعصاب چیز کن_

پاسخ :

وای فاطمه , خواستم یه چیزی بهت بگم :/
مهدی امینی
۲۳ دی ۲۲:۰۶
من یکشنبه ساعت چار صبح پا میشم و شرلوک رو در کمال آرامش می بینم , من فیلم می بینم و در پس زمینه هوا کم کم روشن میشه.می ارزه به کل این بدبختیا.

(متن رومانس و عالی)

پاسخ :

:)
مهدی امینی
۲۳ دی ۲۲:۰۶
آرزوتو بنویس :  http://unitazad.ir/post/User-Arezoo
آرزو ﴿ッ﴾
۲۳ دی ۲۳:۱۶
پاراگراف آخرت بسیار زیبا بود:))

پاسخ :

^_^
مرسی 
Vladimir Estragon
۲۴ دی ۰۸:۰۱
با این وضع سریال ساختن اینا میتونی امیدوار باشی به اینکه فصل پنج و شیش رو با خیال راحت از آزمون و امتحان میبینی :))))
پ.ن: کلا شرلوک که شروع شد من مدرسه میرفتم :| الان پیرزنی شدم برا خودم

پاسخ :

آره  بابا , نساختن و نساختن الانم که دارن می سازن هر روز یه شاهکار میدن بیرون :/
من اول دبیرستان بودم که دیدمش ولی نمی دونم دقیقا چند سال پیش اومد
Vladimir Estragon
۲۴ دی ۱۳:۱۳
هفت هشت سال پیش دقیقا شروع شد پخشش من پیش دانشگاهی بودم =))

پاسخ :

اوووووووه ، حتی حدسشم نمی زدم :))
Mission Blue
۲۴ دی ۱۵:۰۰
من ندیدم شرلوک رو کلا. انقدر همه دیدنش که تصمیم دارم کلا نبینمش:-|

پاسخ :

ببین در حالت فعلی کار خیلی خیلی خوبی می کنی ولی به نظرم بهتره بعدا که فراموش شد ببینیش ، چون خیلی خوبه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان