آخه من عاشق اینم که با یه کوله پشتی پر تحت فشار جمعیت له شم …

بیاین یاد بگیرین که توی اتوبوس به دخترای دبیرستانی ایستاده ای که دارن از مدرسه میان و از خستگی رو به موتن بابت کیفاشون چشم غره نرین و تیکه نندازین.


پ.ن:به خدایان هفتگانه ی آندلس سوگند , که به محض رسیدن به لپ تاپ کامنتا رو جواب میدم.

۴
آرزو ﴿ッ﴾
۲۲ دی ۲۲:۰۱
عنوان خیلی باحاله:)

پاسخ :

^_^
شا دان
۲۲ دی ۲۲:۰۶
اره والا. مردم یه جور رفتار میکنن انگار طرف دوس داره کوله پشتی سنگین رو دوشش باشه.  با غیر دبیرستانیا هم هنین برخورد میشه. نگران نباش

پاسخ :

می دونم.
زهرا هستم
۲۲ دی ۲۲:۱۷
تو دلم فوش رکیک بهشون میدم پ در دوران مدرسه چ دانشگاه ک بس ناجوانمردانه زجر کشیدم

پاسخ :

:))))))
من فقط در حد یه نگاه خسته واکنش میدم.
| Avonlea |
۲۳ دی ۰۲:۴۷
خب کوله پشتیت تو حلق بقیه‌س. و وقتی رد میشیم سعی کن نزنیش تو سر و صورت اونایی که نشستن.

پاسخ :

نه سارا حرف من اینه که خیلی مسالمت آمیز بگین که مثلا کوله پشتیت نمی زاره رد شیم.چون واقعا بعد از یه روز نسبتا سخت ذهن آدم توان پردازش تیکه ها و نگاه های بقیه رو نداره.
درباره ی قسمت دومشم که این چندان پیش نمیاد چون کوله ی من یه جوریه که نمیشه به سر بقیه بخوره.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان