تو چرا انقدر خوبی؟چرا من حتی با شنیدن تیتراژت گریه ام می گیره؟

من دوتا آدم بیکار دارم دور و برم که هی میرن شرلوک می بینن و تمام جیغ و داداشونو برای من میارن و من شرلوک ندیده رو به گریه میندازن از شدت ذوق و شوق و بیچارگی.


پ.ن: شماها هم که هی ازش پست بزارین.

۵
بلاگر آرام
۲۱ دی ۱۴:۴۵
فصل جدیدش اومده؟ حیف نمیتونم ببینم:(

پاسخ :

چرا؟
رگ ها
۲۱ دی ۱۶:۲۱
حال ندارم ببینم :دی

پاسخ :

خب دیگه نمی دونم چه جوابی بدم :))
رگ ها
۲۳ دی ۲۲:۱۳
میتونی بگی به درک مثلن :)))

پاسخ :

در واقع با خودم گفتم "خب به من چه؟میگی چی کار کنم؟" ولی خب نمی شد اینا رو در جواب بگم :)) ولی پیشنهاد تو عم شایسته ی تقدیره جدا :))
رگ ها
۲۴ دی ۲۲:۰۴
کلا راحت باش :)))

پاسخ :

باشه :))
دفه ی بعد اگه خدا بخواد :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان