243

اگر شما کودکی دو ساله و نابغه هستید که خواندن و وبگردی رو با کمک هوش سرشار خود یاد گرفتید و به اینجا رسیدید و منتظر پندی چیزی هستید که زندگیتان را دگرگون کند , من فقط یه نصیحت براتون دارم : یاد بگیرین قهرای خانوادگیتونو جوری تنظیم کنید که به وعده های غذاییتون آسیب نزنه

مثلا من الان خیلی دوست دارم که خیلی شاهزاده وارانه تا فردا صبح تواتاقم بمونم تا مخالفتم نسبت به سیاست های اتخاذ شده ی خانوادگی رو اعلام کنم ولی حقیقتا گرسنمه و یقین دارم که اگه شام نخورم می میرم.الانم تو اتاقمم و خیلی عمیق دارم فک می کنم که کدوم حالت بدتره.

خب , خلاصه  که بچه جان اول غذا , بعد قهر.

۲
زهرا هستم
۲۰ دی ۲۱:۰۱
غذاتوبخور :|

پاسخ :

خوردم D:
سین
۲۱ دی ۰۱:۱۵
نکته ی خیلی خوبیه. تایید از یک داغدیده :دی

+ آدرس جدیدم. مرسی که میخونیم :*

پاسخ :

همه همدردیم :))

+ :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان