بله , امتحان دینی دارم و نتونستم در برابر غرغر کردن مقاومت کنم

منطق خدا تو دینی خیلی منو یاد منطق مامانم موقع انتخاب رشته ام میندازه."تو آزادی که هر چی دلت میخواد انتخاب کنی ولی اگه چیز غیر از تجربی انتخاب کنی , از فرداش باید دنبال یه جای دیگه برای زندگی بگردی" البته اعتقاد داشت من دارم تیکه ی دومش از خودم در میارم ولی خب , وقتی برای این که من می خواستم برم ریاضی سه روز باهام قهر کرد و آخرشم من کوتاه اومدم , بیش از پیش به درستی تیکه ی دوم پی بردم.

تو دینی هم همونه.تو آزاد آفریده شدی ولی اگه راهی غیر از اسلام رو انتخاب کنی , خودم بیچاره ات می کنم.

۴
زهرا هستم
۱۹ دی ۱۹:۳۸
دقیقا دقیقا خیلی خوب بیانش کردی :))))))

پاسخ :

^_^
جردا
۱۹ دی ۱۹:۴۷
کاش هیچ کس بهت کاری نداشت نه رشته ، نه زشته ، ن قشنگه ، نه بشین ، نه پاشو ... تا بگی ای کااااااااااااااش مامانم میاومد به زود منو میفرستاد تجربی ولی براش مهم بودم . 

پاسخ :

ینی چی؟
خیلی مبهمه
آندرومدا :)
۱۹ دی ۱۹:۵۲
وای دینی =|

پاسخ :

:)
منِ مجازی
۱۹ دی ۱۹:۵۳
چقدر خوب گفتی :))
دقیقا به جرم مرتد بودن میاد اعدام میکنن آدمو :/ بعد همینو به معلم دینی میگم قبول نداره که لامصب :|

پاسخ :

معلم دینی های من تو زندگیم همیشه جزو آدمای محبوبم بودن
چون به طرز غیر قابل باوری منطقین."این اصلا مهم نیس که اینا درسته و شما بهش اعتقاد دارین یا نه.شما قراره از اینا کنکور و نهایی بدین بنابراین بشینین بخونین"
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان