231

آدما در مواجهه با من دو دسته میشن : یکی ، دسته ای که فک می کنن که درسته که من عجیب غریبم ولی دوس داشتنی و قابل تحسینم هستم ، آدمیم که به رویاهام اهمیت میدم ، همیشه تلاش می کنم که خودم باشم و فلان و بهمان. من پیش این دسته از افراد راحتم.خودمو دوس دارم.از خودم خوشم میاد و حس می کنم که به شکل خوشایندی خاصم.
دسته ی دوم افرادین که از این عجیب غریب بودن من بدشون میاد ، به کارام و رویاهام و آرزوهام با شک نگاه می کنن ، و فک می کنن که من از روی خودنمایی همه ی این کارا رو می کنم یا نمی دونم ، انگیزه های دیگه
من با اینا راحت نیستم ، وقتی با اینام از خودم خوشم نمیاد ، من در واقع یه شخصیت فوق چند بعدی دارم و وقتی با اینام حس می کنم که دوروعم. من کمتر به نظرات بقیه اهمیت میدم و وقتی با اینام حس می کنم که مغرور و نادوست داشتنیم.
افراد دسته ی دومو دوس ندارم ، ازشون متنفرم؛ همونطور که آریا از سانسا متنفر بود.آشفته ام می کنن و این اثرشون رو همه ی شخصیتم حس میشه.و من اینم دوس ندارم.
۲
Mission Blue
۰۳ دی ۲۳:۰۴
خب متاسفانه آدمایی که اطراف من هستن همه شون توی دسته ی دوم قرار می گیرن:-|

+جانا سخن از زبان ما می گویی!
++ممنون به خاطر نظر خصوصیت؛)

پاسخ :

نه آدمای اطراف من معمولا دسته ی اولن ، ولی همون عده ی معدود از دسته ی دوم اعصابمو داغون می کنن

+ :)
+ خواهش :)
E||a :פ
۰۸ دی ۰۷:۴۸
همیشه همینطوره.
کسایی  هستن ک آدم براشون غیر قابل درک باشه و اونا هم برای آدم غیر قابل درک باشن. ینی واااقعا غیر قابل درکا. اما تنفرو واقعا نمیصرفه ک بخوای برای همه خرجش کنی. صرفا از کنارشون رد شو

پاسخ :

ببین من تلاش می کنم که بهشون اهمیت ندم ولی حقیقتا نمیشه !! ینی وقتی با اونام از خودم خوشم نمیاد اصلا
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان