حس می کنم اون قلمی که زهرا ازش تعریف می کرد به کل داره نیست و نابود میشه :|

یکی از فلسفه های اساسی زندگی من اینه که "درس می خونم به دو دلیل :1. نمی خوام افکارم متوجهش شه 2.نمی خوام بعدا حسرتشو بخورم"
هیچکسم اولی رو نمی فهمه که در واقع مهمتره.

من کلا انسان های وارسته از نمره را عاشقم و می پرستم ، منظورم جدا وارسته از نمره اس ... ینی این که واقعا نمره هاش براش مهم نباشه یا خودشو سرزنش نکنه یا آرامشش رو مختل نکنه و من اصن چنین فردی رو به عمرم ندیدم.ینی کلا افراد یا می خونن یا نمی خونن که مشخصا هرکس می خونه انتظار داره نمره اش خوب باشه !! هیچکسو ندیدم که بخونه و توقع اونقدرا خاصی نداشته باشه یا حداقل در مورد نتیجه بی خیال باشه.

نمی دونم چرا اصن همه ی اینا رو گفتم.اومده بودم که بگم آرامش من به صورت مطلق و پایه به دو تا چیز بستگی داره : یکی رابطه ام و با مامان بابام و یکی نمره هام ( وقتی که کامل کاملن)
امروز بعد از مدت ها اولین روزی بود که من هر دوتا رو داشتم در نتیجه امروز اولین روزی بود بعد از مدت ها که عمیقا آروم بودم.
۲
.
۲۲ آذر ۰۱:۰۹
خوش به حالت... 
میخونی، و نمرت خوب میشه
من که چه بخونم چه نخونم نمرم بد میشه
و هر بار همین وضعه
و باور کن بخاطر کم یا بی دقت خوندنم نیست و اینکه نمیدونم چِمِه بیشتر رو اعصابه
و آرامشی که بهش دست یافتی... ارزوی خیلیاست
اینم یکی دیگه از دلایل خوشبختیت (یه روز ازم پرسیده بودی چرا خوشبختم)

پاسخ :

خب چرا نمی ری پیش مشاور؟
آره ، من در کل خوشبختم در واقع ولی خب ، خیلی چیزای بد هس که من اینجا نمی نویسمشون ولی همیشه اذیتم می کنن
زندگی همه بد و خوب داره :)
آرزو ﴿ッ﴾
۲۶ آذر ۱۲:۴۰
یه‌چیزی بگم ؟
من تو رو خیلی عاقل و باانرژی تصور می‌کنم :)

پاسخ :

مرسیییییی :))))
اگه بخوای نسبت به بقیه حساب کنی ، واقعا ممکنه باشم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
.I write, cause I need to
گذشته
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان